Переможці HR Pro Awards 2021 поки невідомі
Але ви можете підписатися на новини й ми повідомимо вас коли будуть визначені переможці 2021 року
Стати партнером
Партнер Премії

Кількість пакетів участі: необмежено
Вартість:
10 000$
До заходу

  • Розміщення логотипу компанії та статусу партнера на сайті
  • Пост про партнера на сторінці Премії в соцмережах (Facebook, Instagram) (індивідуально) — 2 шт. з просуванням (гарантоване охоплення 50-100 тис. ЦА)
  • Включення в розсилку про захід по базі HR Pro e блоці "Партнери" (клікабельний логотип + коротка інформація)
  • Можливість опублікувати своє відео ("Чому я партнер премії") на сторінках Премії в соцмережах (Facebook, Instagram)
  • Просування особистого або HR-бренду з допомогою розміщення інтерв'ю у генерального партнера robota.ua на платформі The Point
  • Іменний промокод на покупку квитків - 20%
  • Квитки на презентацію — 3 шт, на церемонію — 5 шт.
Презентація премії 25.03

  • Розміщення банера (Roll Up)
  • Розміщення логотипу на плазмових екранах
  • Розміщення логотипу в блоці "Партнери" під час перерв
  • Квитки — 3 шт
  • Подяка партнеру зі сцени
  • Розміщення креативної фотозони /інтерактиву
  • Вручення подарунку від партнера зі сцени за окрему активність в рамках заходу (подарунок заздалегідь погоджується з організатором)
  • Розміщення логотипу на рухомому рядку під час онлайн-трансляції
Церемонія нагородження

  • Розміщення логотипу на бренд-волі або LED-фотозоні
  • Розміщення логотипу на плазмових екранах (відеоанімація)
  • Розміщення логотипу на рухомому рядку під час онлайн-трансляції
  • Розміщення відеоролика на плазмових екранах під час перерв
  • Розміщення банера (Roll Up)
  • Розміщення логотипу на програмі церемонії
  • Включення у блок "Партнери" у Telegram-чаті Премії
  • Промо-матеріали в пакеті учасника
  • Квитки — 5 шт.
  • Подяка партнеру зі сцени в блоці з партнерами
  • Вручення подарунку від партнера зі сцени за окрему активність в рамках заходу (подарунок заздалегідь погоджується з організатором)
  • Розміщення креативної фотозони/інтерактиву від партнера
Після церемонії

  • Пост з подякою компанії-партнеру на сторінці заходу в соцмережах (Facebook, Instagram), у блоці з партнерами
  • Надання фото- і відеорепортажів для розміщення на сайтах партнера
  • Включення до пост-релізу в блок "Партнери"
  • Включення логотипу до пост-розсилки по учасниках Премії (логотип + коротка інформація/перехід на сайт)
Партнер проектної номінації

Кількість пакетів участі: 7
Вартість:
5 000$
До заходу

  • Розміщення логотипу компанії та статусу партнера на сайті
  • Пост про партнера на сторінці Премії в соцмережах (індивідуальний) — 1 шт., з просуванням (охоплення — до 100 тис. ЦА)
  • Включення в розсилку про захід по базі HR Pro в блок "Партнери" (лого + коротка інформація/перехід на сайт)
  • Можливість опублікувати своє відео ("Чому я партнер премії") в соцмережах Премії (Facebook, Instagram)
  • Іменний промокод на покупку квитків - 10%
  • Квитки на церемонію — 2 шт.
Презентація премії 25.03

  • Розміщення банера (Roll Up)
  • Розміщення логотипу на плазмових екранах
  • Розміщення логотипу в блоці "Партнери" під час перерв
  • Квитки — 2шт.
  • Подяка партнеру зі сцени в блоці з партнерами
  • Розміщення креативної фотозони/інтерактиву від партнера
  • Вручення подарунку від партнера зі сцени за окрему активність в рамках заходу (подарунок заздалегідь погоджується з організатором)
  • Розміщення логотипу на рухомому рядку під час онлайн-трансляції
Церемонія нагородження

  • Розміщення логотипу на бренд-волі або LED-фотозоні
  • Розміщення логотипу на плазмових екранах (відеоанімація)
  • Розміщення логотипу на рухомому рядку під час онлайн-трансляції
  • Розміщення відеоролика на плазмових екранах під час перерв
  • Розміщення банера (Roll Up)
  • Включення у блок "Партнери" у Telegram-чаті Премії
  • Промо-матеріали в пакеті учасника
  • Квитки — 2 шт.
  • Подяка партнеру зі сцени в блоці з партнерами
  • Вручення нагороди переможцю номінації
  • Розміщення креативної фотозони/інтерактиву від партнера
Після церемонії

  • Пост з подякою компанії-партнеру на сторінці заходу в соцмережах (Facebook, Instagram), у блоці з партнерами
  • Надання фото- і відеорепортажів для розміщення на сайтах партнера
  • Включення до пост-релізу в блок "Партнери"
  • Включення логотипу до пост-розсилки по учасниках Премії (логотип + коротка інформація/перехід на сайт)