Переможці HR Pro Awards 2021 поки невідомі
Але ви можете підписатися на новини й ми повідомимо вас коли будуть визначені переможці 2021 року
Номінації
Проекти
Персоналії
Проекти
Рекрутинг

Номінація, в якій розглядають забезпечення організації необхідними справжніми і майбутніми знаннями, навичками та компетенціями, залученими з зовнішнього ринку.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • інноваційні стратегії найму (найм тимчасових команд, аутстаффінг, нетиповий найм, альтернативні форми зайнятості тощо)
  • автоматизація процесів найму (ATS системи, чат-боти, інструменти оцінки, аналітика даних, на основі якої приймалися рішення тощо)
  • програми партнерства з метою закриття потреби в наймі (взаємодія з третіми особами - вузи, інші роботодавці, установи, дуальна освіта тощо)
  • інноваційні інструменти оцінки кандидатів (хакатони, хаби, one day hiring тощо)
  • програми розвитку майбутніх талантів з метою покриття рекрутингових потреб (стажування, проф.орієнтація тощо).

Навчання та Розвиток

Номінація, в якій розглядають програми, що націлені на узгодження знань і навичок співробітників з потребами організації.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • власні навчальні центри, корпоративні академії та університети
  • інноваційні стратегії навчання та розвитку, спрямовані на стратегічні потреби організацій
  • програми розвитку специфічних навичок і знань під потреби бізнесу
  • програми розвитку майбутніх талантів з метою забезпечення кадрового резерву
  • програми розвитку управлінського кадрового резерву в організації
  • програми наставництва, коучингу і збереження експертизи всередині організації
  • програми соціальної освіти
Винагорода і Визнання

Номінація, в якій розглядають програми матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників, націлених на залучення та утримання цільових талантів в організації.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • програми винагороди, які стимулювали та підвищували продуктивність співробітників, збільшуючи бізнес-показники
  • впровадження нових підходів до матеріальної та нематеріальної мотивації, нові стратегії визнання співробітників і команди
  • програми визнання, які впливають на лояльність і утримання співробітників
HR Аналітика

Номінація, в якій розглядають побудову стійкої системи бізнесу за допомогою якісної консолідації та аналізу даних про людей.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • успішне застосування консолідації та аналітики даних про людей для прийняття стратегічних бізнес-рішень
Добробут та Здоров'я

Номінація, в якій розглядаються програми турботи про здоров'я і якість життя співробітників.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • проєкти турботи про фізичне і ментальне здоров'я співробітників
  • проєкти з охорони праці
  • програми підвищення якості життя співробітників
  • сімейні ініціативи
Різноманіття та Інклюзивність

Номінація, в якій розглядають програми формування культури інклюзивності та різноманітності в компаніях.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • реалізація стратегії різноманіття та інклюзивності практики, що підтримують різноманіття та інклюзивність
  • ефективні рішення, які дозволяють різним людям працювати в одній команді
Діджитальне робоче середовище

Номінація, в якій розглядаються проєкти, пов'язані з діджиталізацією та автоматизацією досвіду співробітників.

Проєкти, які можуть брати участь:
  • програми по забезпеченню віддаленої роботи
  • чати, хелп-дески й внутрішні «Вікіпедії»
  • діджиталізація офісного простору
Важливо!
  • Всі проєкти повинні бути реалізовані на території України
  • Зовнішні провайдери послуг можуть подавати свої проєкти тільки за погодженням з клієнтами
  • Результати проєктів повинні бути представлені в останні 1-1,5 роки
  • Всі проєкти номінантів є загальнодоступними та будуть опубліковані у відкритому доступі
Критерії оцінки проєкту журі (для вибору суперфіналістів та переможця)
1
Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
Наскільки інші фахівці і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
2
Баланс вартості і цінності
Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
3
Якість переосмислення та адаптації
Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці до специфіки компанії/задачі?
4
Сила і безпосередність впливу
Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
5
Пролонгація дії
Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?
Персоналії
СЕО року

Номінація для управлінців, орієнтованих на людей.

Ми чекаємо на СЕО, які транслюють етичні норми у своїй професійній практиці, реалізуючи проєкти, спрямовані на підвищення ефективності та розвиток команди.

Вимоги до номінантів:
  • термін роботи в одній компанії на посаді СЕО (не менше 2 років)
  • відсутність негативних відгуків у Мережі
  • реальні приклади глибокого фокусу СЕО на розвиток і утримання персоналу
  • наявність показників щодо підвищення компенсацій, залученості, зниження плинності кадрів
  • наявність статей, публікацій та виступів на тему, пов'язану з персоналом
  • наявність прикладів доступності СЕО для різних рівнів співробітників
  • спонсорство проєктів, пов'язаних з розвитком кадрового резерву
Критерії оцінки номінантів журі (для вибору суперфіналістів та переможця)
1
Людина в центрі
Номінант має ґрунтовні приклади рішень та практик, орієнтованих на підвищення якості досвіду співробітника, якості життя людей в організації.
2
Lifelong Learning
Номінант є прикладом постійного підвищення власної експертизи, навичок, професійного та особистісного зростання.
3
Етика та цінності
Номінант є взірцем етичної поведінки та ціннісно орієнтованої практики.
4
Просвітництво
Номінант публічно популяризує людино-орієнтоване управління, ділиться власними практиками та піднімає гострі або актуальні теми управління людським капіталом.
5
Наміри = Реальність
Показники компанії та відгуки співробітників (в тому числі в мережі) підтверджують прикладний характер та реальність фокусу СЕО на людей, описують результати його/її (СЕО) підтримки.
HR року

Номінація для висококваліфікованих практиків та професіоналів у сфері HR.

Ми чекаємо на керівників функцій та HR-директорів, які:
  • мають успішні оцифровані HR-результати, що можуть бути взірцем для інших компаній
  • мають результати, що підвищують планку стандартів професії
  • транслюють етичні норми у своїй професійній практиці

Вимоги до номінантів:
  • тривалість перебування на позиції (не менше 3 років)
  • тривалість роботи в поточній компанії (не менше 1 року)
  • кількість підлеглих у команді (не менше 3 людей)
  • наявність оцифрованих результатів від запроваджених ініціатив
  • lifelong learning (безперервне підвищення професійної та бізнес-кваліфікації)
Критерії оцінки номінантів журі (для вибору суперфіналістів та переможця)
1
Діяльність фахівця підвищує стандарти професії у країні
Наскільки інші фахівці і бізнеси можуть рівнятися на нього (неї)? чи задають якість і результати діяльності більш високий стандарт HR-рішень?
2
Lifelong Learning
Номінант є прикладом постійного підвищення власної експертизи, навичок, професійного та особистісного зростання.
3
Етика та цінності
Номінант є взірцем етичної поведінки та ціннісно орієнтованої практики.
4
Натхнення
Результати, погляди та бачення фахівця надихають інших людей до власного розвитку та підвищення цінності HR-практик.
5
Executive Presence
Номінант є executive лідером, приймає рішення загальноорганізаційного значення, в тому числі поза межами HR.
HR influencer

Номінація для професіоналів, які сприяють підвищенню цінності професії та її розвитку в бізнес-середовищі.

Ми чекаємо на менторів та спікерів, викладачів освітніх HR-програм, блогерів, авторів статей, творців ком'юніті і проектів, що розвивають професію.

Вимоги до номінантів:
  • етичність поведінки в соцмережах
  • авторство контенту в соцмережах
  • активність у соцмережах
  • актуальність HR-тем, які підіймаються у соцмережах
  • кількість підписників (від 3 000)
Переможця в номінації HR Influencer буде визначено за найвищою кількістю балів.

Сумарна оцінка кожного номінанта складається:
  • з оцінки експертів
  • оцінки онлайн-голосування (вага - 10%).
Критерії оцінки номінантів журі (для вибору суперфіналістів та переможця)
1
Цінність діяльності
Діяльність інфлюенсера позитивно впливає на розвиток професії, фокусує на критичних тематиках, орієнтує на створення і підвищення цінності HR-практик і рішень.
2
Авторський контент
Інфлюенсер публікує та/або розповсюджує змістовний, етичний та професійний авторський контент.
3
Рольова модель
Інфлюенсер має підтвердження власної експертизи і професії та веде етичну професійну діяльність.
4
Охоплення та нетворк
Інфлюенсеру вдається залучати в обговорення та/або проєкти широкі та різноманітні за сукупністю ознак аудиторії (географія, професійна приналежність, бізнес-домени, покоління, освіта тощо).
5
Широта світогляду
Інфлюенсер підтримує різноманітність думок, сприяє толерантності та прийняттю різноманіття в межах професійної етики, сприяє розширенню HR-світогляду та критичного мислення підписників.
Майбутня зірка

Номінація для спеціалістів, які засяють новими яскравими іменами в HR-індустрії.

Ми чекаємо на представників професії, які:
  • мають успішні оцифровані HR-результати, які можуть слугувати зразком для інших фахівців
  • мають досвід впровадження інновації або нового погляду на HR-інструменти
  • транслюють етичні норми у своїй професійній практиці

Вимоги до номінантів:
  • middle або senior фахівці
  • тривалість роботи за фахом (не менше 2 років)
  • тривалість роботи в компанії (не менше 1 року)
  • наявність есе англійською мовою буде перевагою
Критерії оцінки номінантів журі (для вибору суперфіналістів та переможця)
1
Діяльність фахівця відповідає стандартам професії
Ініціює, створює, просуває проєкти, що відповідають високим стандартам професії та адаптовані під потреби бізнесу.
2
Lifelong Learning
Може бути прикладом успішного старту кар'єри завдяки підтвердженим отриманим професійним знанням та навичкам, а також продовжує набувати нових.
3
Етика та цінності
Діє в рамках норм етичної поведінки та ціннісно орієнтованої практики.
4
Внесок у професію
Поширює актуальні новини, інструменти, думки у сфері HR, відвідує відповідні заходи.
5
Потенціал
Має обґрунтоване персональне бачення розвитку професії та себе у професії.