*У кожній номінації заявки будуть поділені на дві групи – проєкти, спричинені повномасштабним вторгненням, і проєкти поза контекстом війни.

Залучення Талантів

Ця номінація відзначає кращі практики та стратегії залучення талантів, що роблять бренд роботодавця сильним та привабливим.

Вона призначена для відзначення організацій, які виявляють інноваційні підходи до пошуку, залучення та зацікавлення висококваліфікованих кандидатів. Також розглядатимуться програми та практики, спрямовані на посилення і просування бренду роботодавця для залучення та утримання висококваліфікованих спеціалістів у компанії.



Проєкти та практики, які можуть взяти участь у цій номінації:

  • Ініціативи, проєкти та інновації, націлені на розширення пулу кандидатів, підвищення їх кількості та якості, ефективної оцінки та найму.
  • Ініціативи, що використовують сучасні технології для покращення процесу залучення талантів, включаючи використання платформ для рекрутингу та аналізу кандидатів.
  • Проєкти, спрямовані на створення сприятливої та привабливої робочої атмосфери для залучення та утримання талановитих фахівців.
  • Стратегії розвитку бренду роботодавця: ініціативи, спрямовані на підвищення впізнаваності та привабливості компанії для потенційних працівників.
  • Кампанії з комунікації ціннісної пропозиції цільовим талантам всередині чи зовні організації.
  • Створення мережі зв'язків: ініціативи, спрямовані на розвиток співпраці та зв'язків з ключовими фахівцями та експертами у відповідній галузі.

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Наявність завершеного проєкту з вимірюваним результатом (якісні і кількісні показники)
  2. Баланс вартості та цінності
  3. Підвищення рівня рекрутингових або брендових практик в країні
  4. Пролонгація дії (напр., якщо проєкт про найм - то показники утримання та ефективності даного пулу)
  5. Сила і безпосередність впливу на бізнес

Навчання та Розвиток

Номінація, в якій розглядають програми, що націлені на узгодження знань і навичок співробітників/-ць з потребами організації.

Проєкти, які можуть брати участь:

  • власні навчальні центри, корпоративні академії та університети
  • інноваційні стратегії навчання та розвитку, спрямовані на стратегічні потреби організацій
  • програми розвитку специфічних навичок і знань під потреби бізнесу
  • програми розвитку майбутніх талантів з метою забезпечення кадрового резерву
  • програми розвитку управлінського кадрового резерву в організації
  • програми наставництва, коучингу і збереження експертизи всередині організації
  • програми соціальної освіти

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
    Наскільки інші фахівці/-чині і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Баланс вартості і цінності
    Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
  3. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  4. Якість переосмислення та адаптації
    Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці/-виці до специфіки компанії/задачі?
  5. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?


Винагорода і Визнання

Номінація, в якій розглядають програми матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників/-ць, націлених на залучення та утримання цільових талантів в організації.

Проєкти, які можуть брати участь:

  • програми винагороди, які стимулювали та підвищували продуктивність співробітників/-ць, збільшуючи бізнес-показники
  • впровадження нових підходів до матеріальної та нематеріальної мотивації, нові стратегії визнання співробітників/-ць і команди
  • програми визнання, які впливають на лояльність і утримання співробітників/-ць

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
    Наскільки інші фахівці/-чині і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Баланс вартості і цінності
    Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
  3. Якість переосмислення та адаптації
    Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці/-виці до специфіки компанії/задачі?
  4. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  5. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?


Добробут та Здоров'я

Номінація, в якій розглядаються програми турботи про здоров'я і якість життя співробітників/-ць.

Проєкти, які можуть брати участь:

  • проєкти, пов'язані з релокацією
  • проєкти турботи про фізичне і ментальне здоров'я співробітників/-ць
  • проєкти з охорони праці
  • програми підвищення якості життя співробітників/-ць
  • сімейні ініціативи

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
    Наскільки інші фахівці/-чині і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Баланс вартості і цінності
    Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
  3. Якість переосмислення та адаптації
    Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці/-виці до специфіки компанії/задачі?
  4. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  5. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?


Різноманіття та Інклюзивність

Номінація, в якій розглядають програми формування культури інклюзивності та різноманітності в компаніях.

Проєкти, які можуть брати участь:

  • реалізація стратегії різноманіття та інклюзивності практики, що підтримують різноманіття та інклюзивність
  • ефективні рішення, які дозволяють різним людям працювати в одній команді

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
    Наскільки інші фахівці/-чині і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Баланс вартості і цінності
    Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
  3. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  4. Якість переосмислення та адаптації
    Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці/-виці до специфіки компанії/задачі?
  5. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?


Діджитальне робоче середовище

Номінація, в якій розглядаються проєкти, пов'язані з діджиталізацією та автоматизацією досвіду співробітників/-ць.

Проєкти, які можуть брати участь:

  • програми по забезпеченню віддаленої роботи
  • чати, хелп-дески й внутрішні «Вікіпедії»
  • діджиталізація офісного простору

Важливо!

  • Зовнішні провайдери послуг можуть подавати свої проєкти тільки за погодженням з клієнтами
  • Результати проєктів повинні бути представлені в останні 1-1,5 роки
  • Всі проєкти номінантів є загальнодоступними та будуть опубліковані у відкритому доступі

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
    Наскільки інші фахівці/-чині і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Баланс вартості і цінності
    Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
  3. Якість переосмислення та адаптації
    Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці/-виці до специфіки компанії/задачі?
  4. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  5. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?

HR Аналітика

Номінація, в якій розглядають побудову стійкої системи бізнесу за допомогою якісної консолідації та аналізу даних про людей.

Проєкти, які можуть брати участь:

  • успішне застосування консолідації та аналітики даних про людей для прийняття стратегічних бізнес-рішень

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Проєкт підвищує рівень HR-практик в країні
    Наскільки інші фахівці/-чині і бізнеси можуть рівнятися на цей проєкт? Чи задають якість і результати впровадження проєкту новий, більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Баланс вартості і цінності
    Наскільки цінність і результати проєкту відповідають інвестиціям у нього? Чи вартувало вирішення проблеми таких інвестицій?
  3. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  4. Якість переосмислення та адаптації
    Наскільки кастомізованим є проєкт чи продукт? Наскільки вдало чи унікально адаптували його виконавці/-виці до специфіки компанії/задачі?
  5. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект повторно/регулярно?


Стійкість та Благодійність

Номінація, в якій розглядають соціально-орієнтовані програми підтримки та допомоги мирному населенню та захисникам України у форматі благодійництва чи волонтерства.

Проєкти, які можуть брати участь:


  • Майнова чи немайнова допомога з метою закриття потреб для подальших кроків до Перемоги чи вирішенню суспільних проблем
  • Колективне (з залученням працівників) або особисте волонтерство, спрямоване на соціальну чи військову підтримку
  • Доброчинна діяльність у сфері освіти та науки, охорони здоров’я, екології та охорони довкілля, культурі та мистецтва, соціального забезпечення, захисту України.
  • Програми розвитку та адаптації ветеранів і ветеранок.

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Сила і безпосередність впливу
    Чи є проєкт безпосереднім механізмом вирішення даної проблеми? Наскільки зрозумілим є механізм його впливу на проблему?
  2. Пролонгація дії
    Чи є проєкт і його ефект сталим? Чи може він масштабуватися або дати такий ефект
  3. Відсоток залученості персоналу до проєкту
  4. Тривалість залучення команди в проєкті
  5. Компанія забезпечує стійкість для своїх співробітників

HR в бізнес-трансформації

Ця номінація відкриває можливість визнання і нагородження проєктів, що пов'язані з ключовими аспектами стратегічної бізнес-трансформації. Вона охоплює широкий спектр ініціатив, спрямованих на реструктуризацію, масштабування, об'єднання бізнесів і напрямків діяльності.

Проєкти, що відповідають цій номінації, охоплюють:

  • Проєкти, спрямовані на розробку та впровадження нових операційних моделей, що оптимізують бізнес-процеси та підвищують ефективність управління.
  • Ініціативи, спрямовані на створення інноваційних підходів до навчання персоналу, покращення комунікації та організаційного дизайну, що сприяють успішній трансформації.
  • Проєкти, які показують важливість та успішність співпраці між HR-відділом та іншими відділами.
  • Проєкти, що демонструють роль HR в управлінні змінами

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Баланс цінності і вартості
  2. Сила і безпосередність впливу
  3. Наявність завершеного проєкту з вимірюваним результатом (якісні і кількісні показники)
  4. Позитивна динаміка бізнес-показників
  5. Реалізація людиноцентричного підходу в трансформаційних процесах

Реінтеграція ветеранів і ветеранок

В цій номінації  будуть розглядатися та враховуватися програми реінтеграції ветеранів і ветеранок.

Проєкти, що відповідають цій номінації, охоплюють:

  • Програми адаптації ветеранів та ветеранок після демобілізації.
  • Сприяння працевлаштуванню ветеранів і ветеранок.
  • Перекваліфікація і навчання.
  • Програми матеріальної та нематеріальної підтримки.
  • Створення безбар'єрного і дружнього середовища для ветеранів і ветеранок.

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Покриття різноманітних потреб ветеранів і ветеранок
  2. Загальний фундамент неупередженості і безбар'єрності
  3. Баланс вартості і дієвості програми для ветеранів
  4. Системність та комплексність підходу
  5. Гнучкість та адаптивність

Персоналії

СЕО року

Номінація для управлінців/-ок, орієнтованих на людей.

Ми чекаємо на СЕО, які транслюють етичні норми у своїй професійній практиці, реалізуючи проєкти, спрямовані на підвищення ефективності та розвиток команди.

Вимоги до номінантів/-ок:

  • термін роботи в одній компанії на посаді СЕО (не менше 2 років)
  • відсутність негативних відгуків у Мережі
  • реальні приклади глибокого фокусу СЕО на розвиток і утримання персоналу
  • наявність показників щодо підвищення компенсацій, залученості, зниження плинності кадрів
  • наявність статей, публікацій та виступів на тему, пов'язану з персоналом
  • наявність прикладів доступності СЕО для різних рівнів співробітників/-ць
  • спонсорство проєктів, пов'язаних з розвитком кадрового резерву

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Людина в центрі
    Номінант/-ка має ґрунтовні приклади рішень та практик, орієнтованих на підвищення якості досвіду співробітника/-ці, якості життя людей в організації.
  2. Lifelong Learning
    Номінантів/-ок є прикладом постійного підвищення власної експертизи, навичок, професійного та особистісного зростання.
  3. Етика та цінності
    Номінантів/-ок є взірцем етичної поведінки, ціннісно орієнтованої практики, сильної громадянської позиції та активної підтримки України.
  4. Просвітництво
    Номінантів/-ок публічно популяризує людино-орієнтоване управління, ділиться власними практиками та піднімає гострі або актуальні теми управління людським капіталом.
  5. Наміри = Реальність
    Показники компанії та відгуки співробітників/-ць (в тому числі в мережі) підтверджують прикладний характер та реальність фокусу СЕО на людей, описують результати його/її (СЕО) підтримки.

HR року

Номінація для висококваліфікованих практиків/-инь і професіоналів/-ок у сфері HR.

Ми чекаємо на керівників/-ць функцій та HR-директорів/-ок, які:

  • мають успішні оцифровані HR-результати, що можуть бути взірцем для інших компаній
  • мають результати, що підвищують планку стандартів професії
  • транслюють етичні норми у своїй професійній практиці

Вимоги до номінантів/-ок:

  • тривалість перебування на позиції (не менше 3 років)
  • тривалість роботи в поточній компанії (не менше 1 року)
  • кількість підлеглих у команді (не менше 3 людей)
  • наявність оцифрованих результатів від запроваджених ініціатив
  • lifelong learning (безперервне підвищення професійної та бізнес-кваліфікації)

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Діяльність фахівця/-чині підвищує стандарти професії у країні
    Наскільки інші фахівці і бізнеси можуть рівнятися на нього/неї? чи задають якість і результати діяльності більш високий стандарт HR-рішень?
  2. Lifelong Learning
    Номінант/-ка є прикладом постійного підвищення власної експертизи, навичок, професійного та особистісного зростання.
  3. Етика та цінності
    Номінант/-ка є взірцем етичної поведінки, ціннісно орієнтованої практики, сильної громадянської позиції та активної підтримки України.
  4. Натхнення
    Результати, погляди та бачення фахівця/-чині надихають інших людей до власного розвитку та підвищення цінності HR-практик.
  5. Executive Presence
    Номінантів/-ок є executive лідером, приймає рішення загальноорганізаційного значення, в тому числі поза межами HR.

HR influencer

Номінація для професіоналів/-ок, які сприяють підвищенню цінності професії та її розвитку в бізнес-середовищі.

Ми чекаємо на менторів/-ок і спікерів/-ок, викладачів/-ок освітніх HR-програм, блогерів/-ок, авторів/-ок статей, творців/-чинь ком'юніті і проєктів, що розвивають професію.

Вимоги до номінантів/-ок:

  • етичність поведінки в соцмережах
  • авторство контенту в соцмережах
  • активність у соцмережах
  • актуальність HR-тем, які підіймаються у соцмережах
  • кількість підписників (від 3 000)
  • виконання завдань, які прописані в критеріях оцінки

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Цінність діяльності
    Діяльність інфлюенсера/-ки позитивно впливає на розвиток професії, фокусує на критичних тематиках, орієнтує на створення і підвищення цінності HR-практик і рішень.
  2. Авторський контент
    Інфлюенсер/-ка публікує та/або розповсюджує змістовний, етичний та професійний авторський контент.
  3. Рольова модель
    Інфлюенсер/-ка має підтвердження власної експертизи і професії та веде етичну професійну діяльність.
  4. Охоплення та нетворк
    Інфлюенсеру/-ці вдається залучати в обговорення та/або проєкти широкі та різноманітні за сукупністю ознак аудиторії (географія, професійна приналежність, бізнес-домени, покоління, освіта тощо).
  5. Широта світогляду
    Інфлюенсер/-ка підтримує різноманітність думок, сприяє толерантності та прийняттю різноманіття в межах професійної етики, сприяє розширенню HR-світогляду та критичного мислення підписників/-ць.
  6. Завдання
    Інфлюенсер/-ка має виконати наступні кроки:
  • Провести цікаве дослідження/опитування і зробити висновок на власній сторінці в соцмережах з тегом #hrproawards
  • Написати тематичну статтю на тему "Що має бути в фокусі уваги HR-а зараз?". Матеріал буде опублікований на медіаплатформі Budni, надсилаємо на пошту: event@hrpro.com.ua
  • Записати відео на відповіді  «5 запитань до HR-Influencer». Питання надсилають організатори на пошту після заповненої заявки в кабінеті. Буде опубліковано на YouTube каналі Премії та facebook.
  • Зробити три публікації у власних соцмережах про HR Pro Awards — із закликом до компаній брати участь у різних номінаціях Премії. Супутні віжуали надсилає організатор, за попереднім обговоренням з номінантом.


Переможця/-ницю в номінації HR Influencer буде визначено за найвищою кількістю балів через два етапи:

1 етап - оцінка журі і визначення топ-3
2 етап - глядацьке онлайн-голосування за фіналістів/-ок в прямому ефірі "Церемонії нагородження". Спонсором цієї номінації є співорганізатор Премії — robota.ua. Тому ви можете номінуватися безкоштовно!

Новітня зірка

Номінація для спеціалістів/-ок, які засяють новими яскравими іменами в HR-індустрії.

Ми чекаємо на представників/-ць професії, які:

  • мають успішні оцифровані HR-результати, які можуть слугувати зразком для інших фахівців
  • мають досвід впровадження інновації або нового погляду на HR-інструменти
  • транслюють етичні норми у своїй професійній практиці


Вимоги до номінантів/-ок:

  • middle або senior фахівці
  • тривалість роботи за фахом (не менше 2 років)
  • тривалість роботи в компанії (не менше 1 року)
  • наявність есе англійською мовою буде перевагою

Критерії оцінки номінантів/-ок журі (для вибору фіналістів/-ок і переможця/-ниці)

  1. Діяльність фахівця/-чині відповідає стандартам професії
    Ініціює, створює, просуває проєкти, що відповідають високим стандартам професії та адаптовані під потреби бізнесу.
  2. Lifelong Learning
    Може бути прикладом успішного старту кар'єри завдяки підтвердженим отриманим професійним знанням та навичкам, а також продовжує набувати нових.
  3. Етика та цінності
    Діє в рамках норм етичної поведінки, ціннісно орієнтованої практики, має сильну громадянську позицію та активно підтримує Україну.
  4. Внесок у професію
    Поширює актуальні новини, інструменти, думки у сфері HR, відвідує відповідні заходи.
  5. Потенціал
    Має обґрунтоване персональне бачення розвитку професії та себе у професії.